– Mehmet Altıparmak: “Hedefimiz olan üst sıralara bir önce çıkmak istiyoruz”
İSTANBUL – Esenler Erokspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, Yeni Malatyaspor maçında alınan 3 puandan dolayı memnun olduğunu dile getirerek, “Hedefimiz olan üst sıralara bir önce çıkmak istiyoruz” dedi.
Esenler Erokspor, Trendyol 1. Lig 2. hafta erteleme maçında sahasında karşılaştığı Yeni Malatyaspor’u 2-1 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Esenler Erokspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, “Galip gelmek güzeldi. Erteleme maçıydı fakat bizim için zor bir döneme denk geldi. 8-9 oyuncumuzu statü gereği oynatamadık. O dönem kadroda olan oyuncularımızdan da gidenler olduğu için zorlandık. Kısıtlı bir kadro ile bu maçta sahaya çıkmak zorunda kaldık. Her şeye rağmen rahat bir müsabaka çıkarttık. Laubalilikten dolayı skor 2-1’e geldi. Oyuncularıma teşekkür ediyorum. Pendikspor müsabakasına hazırlanacağız. Galibiyetlere devam ederek hedefimiz olan üst sıralara bir önce çıkmak istiyoruz. Yeni Malatyaspor’a da başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1165 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
736 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
736 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
690 kez okundu