Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında deplasmanda Gaziantep FK ile 0-0 berabere kalan Trabzonspor’da Pedro Malheiro, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
İşte Portekizli oyuncunun o sözleri:
Maçı kazanmak için çıktık. Tüm maçlarda hedefimiz 3 puan. Pozisyonlarımız da vardı. Verilmesi gereken, iptal olan bir golümüz vardı. Daha fazlasını yapmamız gerekiyor, elimizden geleni yapmalıyız. Bugün kazanmak isterdik ama istemediğimiz bir beraberlik aldık.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1164 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
744 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
735 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
734 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
687 kez okundu