Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında deplasmanda Gaziantep FK ile 0-0 berabere kalan Trabzonspor’da Pedro Malheiro, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
İşte Portekizli oyuncunun o sözleri:
Maçı kazanmak için çıktık. Tüm maçlarda hedefimiz 3 puan. Pozisyonlarımız da vardı. Verilmesi gereken, iptal olan bir golümüz vardı. Daha fazlasını yapmamız gerekiyor, elimizden geleni yapmalıyız. Bugün kazanmak isterdik ama istemediğimiz bir beraberlik aldık.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1166 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
736 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
736 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
690 kez okundu