Transfer tahtası açılmayan Adana temsilcisi, Süper Lig’in 7. haftasında Bodrumspor FK’ya 3-1 mağlup oldu. 6 yenilgi, 1 beraberlikle son sıraya demir atan Adana Demirspor’da taraftarlar tepkili.
BAŞKANA TEPKİ YAĞIYOR
Adana Demirspor’un taraftar grubu olan “Şimşekler” dün yaptığı paylaşımda Başkan Murat Sancak’ı hedef alarak “Ya hallet, ya devret” ifadelerini kullandı. Başkanı Sancak sosyal medya hesabından tepkilere sert cevap verdi.
“50 MİLYON EUROSU OLAN BANA ULAŞSSIN”
Sancak’ın paylaşımında, “50 milyon Euro’su olan hemen bana ulaşsın, devredeceğim; söz, yoksa herkes işine baksın. Bu takımı bırakmayacağım, hele ki bu durumdayken, kimse beklemesin. Sene sonu ola hayrola. O ellerini ovuşturanlara da söylüyorum; kulübün ve takımdaki oyuncuların üzerinden elinizi çekin” ifadeleri yer aldı.
İşte Sancak’ın o tweeti;

Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1164 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
744 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
735 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
734 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
687 kez okundu