TFF 2. Lig Beyaz Grup’un 4. hafta mücadelesinde Kepezspor, kendi evinde karşılaştığı Afyonspor’u 6-0 yenerek, ligdeki ilk galibiyetini aldı. Farklı galibiyet ile sona eren karşılaşmayı Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz büyük bir heyecanla izledi.
Kepezspor, TFF 2. Lig Beyaz Grup’un 4. hafta mücadelesinde Kepez Hasan Doğan Stadı’nda Afyonspor’la karşı karşıya geldi. Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, taraftarlarla beraber karşılaşmayı tribünden büyük bir heyecanla izledi. Afyonspor’u evinde ağırlayan Kepezspor, ilk yarıdan itibaren sahada büyük bir hakimiyet sağladı. Maçın 40’ıncı dakikasında Cerem Talha Dinçer’in attığı golle 1-0 öne geçerek, ilk yarıyı galibiyetle kapattı. İkinci yarıya rüzgar gibi başlayan takım, 49 dakika da Ahmet Demirli, hemen ardından Murat Yılmaz, 87. dakikada Safa Kınalı, 90+1 ve 90+3. dakikalarda Üstün Bilgin’in golleriyle 6-0’lık galibiyet elde edildi. Kepezspor, sezon boyunca beklediği ilk galibiyeti kendi sahasında elde etti. Kepezspor, ligin 5. haftasında deplasmanda 29 EylülPazar günü Bursa temsilcisi İnegölspor ile karşı karşıya gelecek. – ANTALYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1166 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
736 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
736 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
690 kez okundu